ביקורת מתוך הקואליציה: "הממשלה עושה טעויות"

אייל ראובן 1 Comment on ביקורת מתוך הקואליציה: "הממשלה עושה טעויות"

ח"כ דני דנון תוקף את הממשלה במהדורת הבוקר: "הממשלה עשתה מספר טעויות. צריך להקיף את היישובים מהם יצאו המחבלים. הם לא צריכים לחזור לשגרה אחרי פיגועים כאלה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) ומתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה ביחס לטרור. "אני חושב שהממשלה עשתה מספר טעויות וזה הזמן לתקן. השיח בעקבה שבו ישראל הסכימה להקפאת בניה ביו"ש, בעיני זו טעות. יצאו שלוש הודעות מהוועידה – הירדנים וארה"ב אמרו שתהיה הקפאה של שישה חודשים. הממשלה קראה לזה אחרת. במקביל היה ניסיון לשמור על השקט באמצעות צמצום פעילות הסיכול פיגועים ביוש וראינו מה קיבלנו. צריך לשנות גישה".

"היום ביריחו לא היו צריכים ללכת לבית הספר ולפתוח את העסקים", אמר דנון. "היו צריכים להקיף את היישוב ולתת לרש"פ מספר שעות להסגיר את הרוצחים ואם לא לעצור אותם בעצמנו. גם חווארה לא צריכה לחזור לשגרה עד שהמחבל נתפס".

על נקמת חלק מהמתיישבים בתושבי חווארה: "אני מגנה את ההצתה בחווארה. אבל הוציאו את זה מפרופורציה. מועצת הביטחון של האו"ם תקיים היום דיון על זה ולא הרצח. כמובן שהצבא צריך לעשות את העבודה ולייצר את ההרתעה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צודק 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!! הלוואי ויתעוררו שם כבר ולא יהיה עוד יותר מאוחר!